REGULAMIN

Tutaj znajdują się ważne sprawy dotyczącego forum
Awatar użytkownika
vistafan12
Steve Jobs Wootlandii
Posty: 342
Rejestracja: 30 sty 2018, 13:41
Lokalizacja: Memowo (Wootlandia, dom rodzinny: Błądziny)
Kontakt:

REGULAMIN

Post autor: vistafan12 » 25 maja 2018, 20:19

1. WSTĘP:

a. Treści napisane przez użytkowników są ich prywatnymi opiniami. Administratorzy nie ponoszą za nie odpowiedzialności.

b. Użytkownik podczas rejestracji zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz do przestrzegania określanych w nim zasad.

2. ZASADY:

a. Posty użytkowników powinny mieścić się w granicach zdrowego rozsądku i nie powinny łamać polskiego prawa ani netykiety.

b. Użytkownicy prowadzący dyskusję nie na temat będą karani ostrzeżeniem.

c. Zabronione jest obrażanie i dyskryminacja użytkowników forum gdziekolwiek (w tematach i w Prywatnych Wiadomościach). Grozi banem stałym.

d. Przed napisaniem nowego tematu należy upewnić się, czy podobny nie został wcześniej utworzony. W tym celu należy skorzystać z wyszukiwarki forum, znajdującej się na górze.

e. Przed napisaniem nowego postu należy zastanowić się, czy w żaden sposób nie łamie Regulaminu.

f. Zabronione jest reklamowanie się na forum w postach (grozi banem tymczasowym lub stałym). Swoją stronę można zareklamować jedynie na swoim profilu w polu "Strona internetowa" w edycji lub w podpisie.

g. Niedopuszczalne jest pisanie posta pod postem. Gdy użytkownik chce dodać coś nowego, powinien skorzystać z funkcji służącej do edycji wiadomości. Użytkownik ma nieograniczoną ilość czasu na zmianę treści. W wyjątkowych sytuacjach można ten punkt zignorować, lecz tylko wtedy, gdy post pod postem jest szczególnie ważny.

h. Niedopuszczalne jest nabijanie licznika postów bezsensownymi postami.

i. Rozkazy wydawane moderatorom będą karane ostrzeżeniem.

j. Gdy użytkownik jest świadkiem łamania Regulaminu na forum czy poprzez Prywatną Wiadomość, powinien skorzystać z funkcji od zgłaszania postów (ikonka z wykrzyknikiem obok postu), a następnie podać powód zgłoszenia.

k. Zabronione jest prowokowanie do kłótni innych osób. Taki czyn może być nagrodzony ostrzeżeniem lub banem.

l. Użytkownik może posiadać maksymalnie jedno konto. Zakładanie multikont grozi ostrzeżeniem.

3. ADMINISTRATORZY I MODERATORZY:

a. Moderatorzy mają obowiązek karania użytkowników łamiących Regulamin.

b. Moderator może zedytować post użytkownika, dodając uwagę negatywną w kolorze czerwonym lub pozytywną w kolorze zielonym. Usuwanie uwag negatywnych przez użytkownika grozi banem stałym.

c. Karygodne jest obrażanie moderatorów i administratorów. Grozi banem tymczasowym lub stałym

4. PRAWA MODERATORÓW I ADMINISTRATORÓW

a. Moderator ma prawo usunąć łamiący zasady Regulaminu post, nawet bez uprzedzenia użytkownika.

b. Moderator ma prawo upomnieć, nadać ostrzeżenie czy bana użytkownikowi.

c. Moderator ma prawo przenieść do Kosza lub usunąć łamiący Regulamin temat.

5. BANY I OSTRZEŻENIA

a. Użytkownik może zostać ukarany maksymalnie trzema ostrzeżeniami. Ostatnie ostrzeżenie grozi banem tymczasowym lub stałym.

b. Każde ostrzeżenie wygasa po upływie trzech miesięcy.

---

ADMINISTRATORZY
vistafan12
kacper3100
Rootek
Akati

MODERATORZY
134woot

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2019

STARY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY OD 25 LIPCA 2018 DO 3 MAJA 2019
regulamin.pdf
Ostatnio zmieniony 28 sie 2018, 19:57 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kacper3100
Połowa mocy ;-)
Posty: 1021
Rejestracja: 21 lut 2018, 18:09

REGULAMIN

Post autor: kacper3100 » 06 maja 2019, 13:24

Aktualizacja, dodano punkt 2l.

Zablokowany

Wróć do „Regulamin”